星期一, 6月 04, 2007

人生的一頁

忙裏偷閒,看見「東周刊」內,李司棋在「金牌飯局」中的一句:「我唔會將呢一頁睇得咁重」,頗覺警醒。

人在高處時,不要自滿,只因天外有天,何況,高處未必能勝寒。

人處低潮時,也不要氣餒,因為,世上無永遠悶場的書,書的下一頁,只會更精彩。

中庸之道,最難學,但也最珍貴。謙而不卑,驕而不傲,正是人生中重要的一課。

9 則留言:

匿名 說...

Marshmallow,

人生就係有高低起伏跌盪...本書先會精彩... the best is yet to come...

匿名 說...

人生的考驗真多!

只係睇尼兩日手上的股仔,該放定該留,就夠折騰!

王老五

K 說...

人生路上本來就不是一帆風順(都係十多年前醒悟起來): 所以呢......不要把得失看得太重, 學懂反思, 學習如何在逆境時處之泰然。

Marshmallow 說...

AK兄—好賣的書,通常都是高潮迭起。「好賣」的人也一樣,較受人愛戴。每個人對書的看法都有不同,有些人看見再精彩的書也只覺沈悶;有些人看再沈悶的書也會覺精彩...這才是人生精彩之處!

匿名兄(姐?)—空即是色,色即是空;沽即是買,買即是沽...(癡左線)

阿思—是啊是啊,得與失,視乎人怎樣去看,看不重,便不會覺得失去。你呢?好點沒有?要藥膏的話就貓我啦。

匿名 說...

又燒到我到?!我都冇post o野。我咪緊書,你同王老五癲啦,唔得閑采你!

Marshmallow 說...

匿名(我唔係王老五)

你咪書?咪書有何用?你都傻左啦!

匿名 說...

你考完CFA,係到講風涼話。等我考完,同你癲過!

Marshmallow 說...

匿名(唔係啊邊個)

失敬失敬,又是好一個CFA人。不要讀啦,你再讀書我伯無法和你鬥...癲喎,嘻嘻。

匿名 說...

我唔係CFA人,不過唔排除將來係。Yo!鬥癲,使乜驚。即管放馬過o黎。