星期四, 6月 04, 2009

忘不了


二十年前的今天, 確有不同.

星期日的清早, 小棉花竟懷著興奮的心情, 一跑一跳地等校車, 回學校去. 平日要小棉花準時起床, 根本是不可能的事.

背包裝載著水壺, 小毛巾, 和大包小包的糖果. 臨行前棉花媽再三叮囑, 糖果, 一定要和小朋友們分享呵.

校車上的同學們, 比平日更興奮. 無他, 今天是一年一度的校際旅行. 回校集合以後, 老師便會領著一羣羣小鴨子到郊野公園去. 今年小棉花可算是大姐姐了, 還要幫忙照顧低年班的同學呢.

回到學校, 氣氛怪異. 校長在早禱會要求同學們黙哀, 為不知名的大哥哥大姐姐祈禱. 旁邊的老師們雙眼通紅, 還見到平日嚴肅的訓導主任, 黙黙垂淚.

然後校長給我們一個不幸的消息: 校際旅行取消了! 同學們一個個垂頭喪氣地, 排隊回課室去.

今天的課室不一樣. 老師開啟了電視. 電視正播著特備節目. 一幕幕絕不適宜兒童觀看的場面, 在我們面前一一湧現. 想是老師要我們, 永不忘記這些經典片段吧.

頭縳著白絲帶的學生們, 站在記念陴前, 聲嘶力竭.

滿身鮮血, 傷重垂危的大學生, 被抬出廣場.

黑暗的街道上, 人們慌忙逃命.

還有… 坦克車前的那個學生.

應該忘記嗎?

4 則留言:

篤篤篤撐 說...

懷著信念, 與dark force對抗

Ebenezer 說...

這是香港人集體的童年陰影!

the8 說...

事情發生了就不可能忘記!

Marshmallow 說...

篤兄 - 你有冇去六四集會呀? 嗰晚真係好多人!

Ebenezer - 歡迎光臨! 六四, 係要相傳下去, 呢個可以話係陰影, 亦可以話, 係我地呢一代既見証.

八字 - 係! 聽聞話, 中央block咗好多blog, 唔俾大陸見到關於六四既証明. 但我好希望呢篇可以俾國內既人睇到(直至宜家, 呢個blog都仲可以俾入面既search engine搵都既...) 見証國家陰暗既一見, 當我地有幸見到光明, 就可以話, 我地見証到國家既進步.