星期四, 5月 28, 2009

請鼓掌

兄叫鼓掌, 小女子又玩埋一份.

落雨天的繁忙時間, 巴士逼到人貼人.
小女子前無去路, 後有入口的電門. 巴士離站, 再埋站…
司機大哥: 小姐唔該借借, 開唔到門! (吓? 你仲想上客?!)
嬋: 唔該唔該, 借個位企! (借咗俾你, 我企邊?)
小女子: 等等, 唔好再逼我, 透唔到氣… (挺胸收腹, 讓多兩吋位)
嬋: 唔該唔該, 我要入錢!! (吓?! 前面仲塞住兩個人, 連我都未入到喎!)
小女子: 等啲人行咗先啦 (火到黎埋!!)
嬋: 唔該唔該, 我要入錢呀!! (阿嬋, 你loop死左?)
司機大哥: 大嬸唔該借借, 關唔到門!
小女子: … (一對中年巨乳, 一野壓落小女子個背脊…)
嬋: 唔該啦小姐, 我要入錢呀! (xyz%$#加上斜視怒睥, 你點解咁唔醒水?)

然後一個無摭無掩的加拿大, 就這樣, 擦過小女子和前面位OL的膞頭, 還給小女子見到, 前面的那一位, 穿了件Chanel suit…

請鼓掌 !!!

事發巴士: 港島某成巴路線的晨早特別班次.

2 則留言:

Ebenezer 說...

啪啪啪...

阿嬋怒睥時心諗:「如果妳係男人,一於屈妳非禮!」

篤篤篤撐 說...

啪啪啪啪啪啪......

無摭無掩的加拿大......
>>>>HAMWET !!!!!!!