星期一, 5月 18, 2009

黑色五月

先是三位朋友一同失業, 急找新工作, 但音訊全無.

然後老細做大手術, 停工一個月, 忙到嘔茄.

再有同事的太太不敵癌症過身, 無限期停工去照顧小女兒, 緊促的人手再死多一錢重.

又聽到朋友和丈夫分居的消息. 去年才在星洲辦世紀婚禮, 還不到一年, 便分道揚鑣. 聽聞, 是因為男方去年在金融海潚之中失去了工作, 接受不了一手創下的對沖基金倒閉的現實, 不斷怨天尤人, 直至身邊人都忍受不了.

急需好消息, 來調劑一下這個黑色五月.

5 則留言:

篤篤篤撐 說...

有冇o甘黑 ?
真係貧賤夫妻百事哀~~~

the8 說...

似乎近年來能共患難的夫婦比共富貴的不多...花無百日紅!唉!

ak 說...

marshmallow,

今年仍然有不少朋友未能擺脫惡運,由去年中黑到呢家...

就連AK這種負能量爆廠的人,也要偶然串連醫生,可想而知情況有幾嚴重...

都係...飲多兩杯,一醉解千愁啦...

安諾勿斯 說...

吓!小弟以為個市係咁升,份工都應該幾穩陣添…聽棉花姐咁講,真係要有面對逆境o既準備。

Marshmallow 說...

篤兄 - 小女子一向都話, 性格決定命運, 冇工做可以話黑, 可以話唔黑, 點面對失業, 好睇個人既心境. 失業係慘, 但世界上比失業慘既事情更多. 諗下點將失業呢個危變成機, 好過怨天尤人, 係咪?

八字 - 花無百日紅, 但兩個"花"係得一齊, 就一定會有"紅"同"唔紅"既時期. 有啲花開既時候都唔好靚, 但勝在"襟擺".

AK - 對, 一醉解千愁, 尤其是呢啲時候, 最好就醉到個市好為止...

安兄 - 你嗰邊呢排好似穩陣咗好多喎, 仲有headcount請人添...