星期三, 3月 11, 2009

酒會過後

先是驚悸, 而後憤怒.

回家後對心愛的跳跳虎恨恨的出了一口氣. 可憐跳跳虎給打了一身, 還笑面盈盈.

黑色幽默地想, 還好當事人不是本港的同事, 否則星期一大有可能發生不愉快的事情.

然後, 是悲哀, 自問沒跳跳虎那冷眼看世界的能耐. 一個女人出來行走江湖, 就必然要面對男同事的毛手毛腳嗎?

對上一次受著這種污氣, 是多年前在舊公司的一次聖誕晚會. 當年小女子年少氣盛, 對這種「禮待」可還有半分沾沾自喜. 畢竟對方, 是堂堂一個腰纏萬貫的基金經理.

自問不是什麼天鵝肉, 但本小姐連看不上眼的基金經理也可以一掌推開, 怎樣也輪不到你這隻癩蛤蟆.

今天的小女子, 也快當人妻, 請你的手腳乾淨一點, 好嗎? 小女子可不是你滿腦子污穢思想中的三級片女主角.

你們說要去尋歡, 要小女子帶你們去紅燈區, 沒所謂. 要我等你們完事後再帶你回酒店嗎? 小女子大可當作什麼事也沒發生過. 但請你不要把小女子和舞女扯上關係. 畢竟別人打開門做生意, 她們, 可是堂堂正正收你錢的.

還敢嘻皮笑臉地說到, 下次再來臨香江, 希望能和妳單獨吃餐浪漫晚餐, 好嗎? 小女子更希望, 你前腳上了飛機, 那飛機會一頭陷下日本鬼的珍珠港中.

人們都說, 日本的女人最溫柔. 但如果溫柔包括讓男同事任意毛手毛腳的話, 小女子倒寧願做個凶神惡殺的港女.

再髒的粗話小女子也講得出. 再有下次, 小女子不只會問候你娘親.

10 則留言:

安諾勿斯 說...

借酒行凶!!基金經理,You are the shame of ibanks!!

Marshmallow 說...

諗番起, 班芬佬先至叫做有啲人性... 以家呢班?! 只可以叫做狗男!!

Samsara 說...

請問依班鷄蟲仲有冇少少羞恥之心?去滾完仲要個女人去接佢?

綿綿,唔可以唔理佢地嫁咩?依家打份工駛唔駛咁先?

C.M. 說...

乜咁L離譜呀!

匿名 說...

Marshmallow,

記得大聲叫唔好,講俾可以信任既人知啦...

當然更加應該一腳踢到佢以後不能人道啦...

Marshmallow 說...

Samsara - 呢班簡直唔係人. 小女子好相信佢地係一啲羞恥之心都冇, 以後只好時時警惕, 唔好俾機會佢地埋身.

CM兄 - 真係好L離譜. 有時候啲人話, 女仔之家, 唔好講粗口呀... 但係呢啲禮儀, 只需要對有禮之人用

AK兄 - 講真, 邊到可以周圍同人講呀. 係公司入面, 邊個係人, 邊個係鬼, 永遠都唔會知道. 不過再有下次, 小女子都已經練緊腳法, 務求能夠一tick過就完咗佢做男人既意義

Samsara 說...

其實,最有效既係:插眼!

江湖險惡,要小心呀棉棉。

K 說...

插眼? 唔夠! 剪o左那話兒, 就完咗佢做男人既意義!

再唔係, 下次再係咁, 攞齊證據然後報警!

匿名 說...

Over Over...Marshmallow,你係唔係仲用緊yahoo個email...send左野去好耐無反應wor...

Marshmallow 說...

Karen - 都唔洗攞齊證據再去報警咁麻煩, 一把挍剪乾淨又快捷

AK兄 - 果然有好多野喎... 預埋我!