星期二, 9月 04, 2007

男仕必讀


勁貼心!

6 則留言:

安諾勿斯 說...

well…唔係特登踩場,不過我就唔係好buy本書o既價值觀。

無錯,follow曬本書o既rules真係幾討女仔歡心,之但係要男仔百般遷就真唔係一件好事。依賴心重o既小公主concept太植根係香港女仔心中,一相情願要求男友體貼入微有d不切實際。將心比己,如果我係女仔有個成日打機賭波無尾飛鉈唔長進o既男友,我都會第一時間飛o左佢。哩d心事都係留番俾女仔引以為鑑好d。

係香港,活在童話或逃避現實o既人太多,真係認真處理男女相處之道o既太小。相處之道貴乎包容諒解尊重,如果男女關係只向一邊傾斜,關係都好難長久。

我會咁講,哩本書當少女心事黎睇還可以,但當做男友手冊就後果自付啦。

Marshmallow 說...

安諾勿斯—唉呀,你咁認真,點幫你搵安嫂呀?

實情男女大不同。女仔既心思係細一d、男仔既胸襟係大一d。當兩者溝通既方式唔一樣,就好似你用你既XML同港交既FIX溝通一樣:此路不通!咁點算?咪搵個人寫個manual,教人點樣將個message由你個tradng system,translate去港交個system咁囉。咁你個system有問題、又或者你個message唔肯放、又或者你個MQ就唔夠secure、又或係港交唔肯收、又或者個message其實到步,不過港交係都唔肯acknowledge...咁呢d野唔關個manual事嗎!

真係激死人!

安諾勿斯 說...

你點知我叫認真男!不過放心,我俾女mark o左。仲有,睇o左幾次,我真係get唔到你個比喻想帶出d乜。

啦,呢五十條醒番你 - 50男生要女生知道的心事

C.M. 說...

安諾勿斯,

呵,難怪棉花妹妹用咁既比喻囉... (拿,對待女孩子,有時唔好咁認真呀...)

匿名 說...

安諾勿斯兄,

其實簡單講,通常男生傳遞女生既message,就好似一個Website咁...明明係自己用開既Firefox到開就好地地...去到佢個IE7度就總係走哂位咁...

咁可以點呢...M$就有好多tech Doc同你講,可以點寫個website先可以正常咁deplay係IE7度...等你不知不覺之間Buy左IE7作為一個標準...從此就忘記其實IE7係唔支援W3C...

安諾勿斯 說...

棉花姐姐:我會咁演繹你o既比喻。

HKEX o既FIX gateway唔work有bug,但係HKEX因為係會,以為自己高高在上,日日有千億成交,明知自己system有bug都唔de。跟住話為o左業界o既朋友好出o左份死人manual叫業界follow,仲大大聲話follow唔到,條message reject o左,蝕o左錢o唔關會事。業界為o左生存只好死死地氣follow。

最後,業界眼見HKEX o既FIX gateway咁唔惦,又見A股o個邊咁好炒,都紛紛放棄HKEX,轉投SSE o既懷抱,HKEX成交大減。北大人有見及此,都唔再撐HKEX。從此HKEX俾人邊緣化,亞太金融中心地位躬手相讓俾SSE。

cm兄:明!做男人要有風度,不過有時做人要講吓邏輯同原則。

ak兄:明!ms財雄勢大,可以當w3c無到,自製defacto standard迫人follow。花無百日紅,在open source o既雄流下,睇吓ms可以同個世界對著幹到幾時。