星期三, 7月 25, 2007

不吐不快

小女子近日遇上些少「錯折」,不吐不快,如聽落有點兒瑣細,敬請原諒。

話說在踏入夏季以來,小女子還未有時間去行街買夏季衫,一身數年前開始,已著得霉霉爛爛的舊衣物,自己都開始覺得有點寒酸,便襯假日,去銅鑼灣某日式百貨公司去行一次,添一點新衣。

百貨公司內的「自由人」眾多,本地陀地,如小女子般說廣東話的,要得到服務,是比較上困難。本來這是件好事,除非小女子真的需要服務,大致上,沒有服務員理會,大可以慢慢挑選。

偏偏小女子看中了一件吊帶裙,看來涼快又舒服,便問售貨員,可否一試?怎料售貨員由頭看到腳,再由腳看到頭地打量了小女子以後,輕蔑地說「我們唔賣大碼衫嫁喎」!就是這樣,把小女子打發掉,趕去招待說普通話的自由人客。

好彩小女子的心靈未致於脆弱到立刻便要去尋死,也沒有即時噴血。倒是突然和身邊人在百貨公司中狂笑,差點兒把剛吃完的午餐噴出來。先要澄清,小女子雖不致於擁有36-24-36的魔鬼身材,但自脫離童裝以後,也未有著過大碼衫。售貨員因繁忙而煩躁,小女子可以理解,但以侮辱來打發客人?今時今日的服務態度,有待檢討喎!

3 則留言:

Unknown 說...

Hi, Marshmallow

不知何時用了google reader 訂閱了你的blog, 不錯, 就永遠subscribe 下去.

劉德華有說, 今時今日這來的服務是不可以.

Esaltato 說...

哈哈哈...你有時間既同個SALES繼續玩落去丫嘛。

我有次又係咁, 周個朋友想配幅眼鏡,但又睇唔中喎。咁入到去就講比佢知大約要咩款啦,咁佢就拎左一幅出黎。係一千零一幅。咁好快試完話唔岩心水啦, 仲有冇其他款啦。佢又話都唔知我地要咩款, 又話睇岩先叫佢拎。心諗,如果我一早知要配邊幅就唔駛搵你啦。咁之後我同個朋友就係咁叫佢拎哂D眼鏡出黎,幅幅未試就話唔鐘意,之後就閃人。哈哈哈,好無聊。

其實做SALES,你開心又係咁做, 唔開心又係咁做。同D客傾下計,唔HARD SELL,我返而幫你買多D野囉。都唔明點解D SALES仲係未開"囂"。真係,有D傾得埋既SALES,我真係買多D野架。

Marshmallow 說...

下次,真係要帶你跟小女子Shopping先,睇你對Sales應對,真係有兩手喎...

但都係個一句,今時今日咁服務態度,唉!