星期二, 7月 24, 2007

烈火戰車


租回來的「二佬」,小女子簡直愛死他!

8 則留言:

安諾勿斯 說...

架車幾靚喎!搵日同你練番轉!

P.S.仲乜話我一舊雲?!正死人頭!

Marshmallow 說...

咁你明明係一舊雲嗎!又話係就要認,打就企定?真係呀...

安諾勿斯 說...

激死人!都話我係奄春唔係雲囉!

Marshmallow 說...

咁話你係一舊奄春安諾勿斯,好未?

以家d IT 人,認真難服待!

安諾勿斯 說...

乜「一舊奄春」姐?你幾時見d奄春一舊一舊?去食野味呀?

拿,等我幫你啦,就叫「雲無蹤去無影玉樹臨風風流倜儻o既IT小奄春-安諾勿斯」。個名咁先得嫁嗎!

Marshmallow 說...

起個change request,得閑先幫你做啦,費鬼事彩你,我去訓覺...

Esaltato 說...

我都好鐘意MINI仔仔架~~~ 希望第時有錢買架開蓬既先~

Marshmallow 說...

係呀係呀,Mini仔好爽...(唔知小馬哥get唔get到呢?!)